עובדי רשת חנויות הטכנולוגיה 'באג' התאגדו בהסתדרות הלאומית

    עמית דניאל No Comments on עובדי רשת חנויות הטכנולוגיה 'באג' התאגדו בהסתדרות הלאומית

    כ-700 מעובדי הרשת באג מולטיסיסטם בע"מ, החלו בימים האחרונים תהליך התאגדות במסגרת ההסתדרות הלאומית

    צילום: נתנאל ביטון
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כ-700 מעובדי הרשת באג מולטיסיסטם בע"מ, החלו בימים האחרונים תהליך התאגדות במסגרת ההסתדרות הלאומית.

    באג מולטי-סיסטם בע"מ היא רשת חנויות ישראלית אשר עוסקת במכירת מחשבים, טלפונים סלולריים, מצלמות דיגיטליות וציוד נלווה. לרשת, הנשלטת ע"י עודד מודן, מבעלי הוצאת מודן, למעלה מ-60 סניפים ברחבי הארץ, בקניונים ובשטחי מסחר מרכזיים.

    באג הינה מחלוצות חנויות האלקטרוניקה, ומועסקים בה למעלה מ-700 עובדים ברחבי הארץ.

    התאגדות העובדים הגיעה לאור התקופה האחרונה והחשש לביטחון התעסוקתי של העובדים בימי משבר הקורונה והשלכותיו העתידיות על ענף הקמעונאות והמעבר למסחר אלקטרוני לקניות אונליין ברשת.

    איתמר שרוני, סמנכ"ל אגף הגיוס והתאגדויות עובדים בהסתדרות הלאומית: "זהו יום חג לעובדי באג, אנו מברכים אותם לרגל התאגדותם ובחירתם בהסתדרות הלאומית כארגון היציג של העובדים. התאגדות זו באה בהמשך לגל ההתאגדויות בענף הקמעונאות בחודשים האחרונים. ההסתדרות הלאומית תעניק לעובדי באג את סל השירותים האטרקטיבי ביותר בשוק יחסי העבודה, יעוץ וייצוג מקצועי וחתירה להסכם קיבוצי ראשון בחברה אשר יעגן וישפר את זכויות העובדים".

    מוועד הפעולה נמסר: "התאגדות עובדי באג היא עובדה ואנו שמחים על כך. אנו מבקשים להודות לכל העובדות והעובדים בכל הארץ, על התמיכה הסוחפת והברכות למען הצלחת המהלך. אנחנו אוהבים את החברה שלנו ואת מקום העבודה שלנו ובטוחים כי יחד נוכל להמשיך ולהצעיד את הרשת להצלחות והישגים רבים. העובדים הם המשאב החשוב ביותר בחברה והגיע הזמן שגם אנחנו נוערך בהתאם".



    0 תגובות